да брандираш е трудно. да брандираш е изкуство. както се видя в курса на Деси Бошнакова - Управение на връзките с обществеността. да, приятно, да челънджинг е, но е и опасно.
съзнаваме ли колко лесно може даден имидж да бъде сринат - да се срине. как е по-добре да се каже? ако той сам се срива, това означава, че той е могъл да предотврати положението, довело до криза.
икономическа, каква ли не. дори криза на личността. ако за БиПи - правят хубаво Irish Cream Capuchino/Cappuccino при пребиваването ми в Америка го опитах и у мен си остана доста добър имидж /работеха до късно, беше под носа ми/ като краен клиент - е важно да си навсякъде и да си добър, това достатъчно ли е? ако за японец, това значи харакири, то за мен какво значи?
между Япония и САЩ, тук в България. как бих постъпила аз като специалист по ПР.
Обама, да, там е. кой е моят Обама? зад кого стоя, пред кого трябва да застана и да заявя, че ще оправя ситуацията?
случая с черните пеликани потресе света. затлачи се. забави се. сниши ли се?
казус, криза, какво?
само ми е жал за пеликаните...
Коментари
Публикуване на коментар